בית של מטבחים

עלינו

נגריית עציון, בבעלות שלמה דותן, מתמחה במטבחים ובעבודות נגרות ייחודיות באיכות גימור בלתי מתפשרת על פי הזמנה אישית, תוך שימוש במגוון רחב של צבעים וחומרים:

עץ מלא על סוגיו, שלייף לק במגוון רחב של דוגמאות וצבעים, פורמייקה, וכל אלה משולבים עם מוצרי פירזול איכותיים ומהמתקדמים ביותר.

תכנון קפדני ושימוש בחומרי גלם מעולים בשילוב נגרים מקצועיים ומנוסים – הם הנוסחה המאפשרת להצטיין בתחום ולהציג עבודות ברמה הגבוהה ביותר.

נגריית עציון ממוקמת בקיבוץ ראש צורים שבגוש עציון, ומעניקה שירות אישי לכל לקוח כבר למעלה מ-20 שנה.

אז למה אנחנו

שירות אישי

שלמה וצוות הנגרייה מלווים אתכם בכל שלב בתכנון, בהורדה לביצוע ובשטח בדרך להתקנת המטבח שלכם. המטבח הוא נדבך מרכזי בבית שלכם ולכן אנחנו רוצים ללמוד את הצרכים שלכם, להבין את ההעדפות שלכם ולבנות לכם את המטבח שמתאים לכם

צוות מקצועי

עם ניסיון של מעל 20 שנה צוות נגרים מקצועי ובראשם שלמה דותן, שוקד על שלמות הביצוע בכל שלבי העבודה תוך שימת דגש על גימור מושלם ועמידה בזמן מועד האספקה.

גמישות מלאה

בנגריה מתבצעות כל עבודת העץ (כולל החזיתות), ומכאן שיש חופש פעולה נרחב ביותר להגיע להתאמה מוחלטת בין דרישת הלקוח והמבצע, ללא שום תלות ביצרן.

אנחנו כאן בשבילכם

המיקום שלנו, בלב גוש עציון יחד עם התפיסה שלנו כנגרייה ביתית אנחנו מלווים אתכם גם אחרי הכניסה לבית. התפיסה שלנו היא שמטבח דורש ליווי בתחילת הדרך ולא רק התקנה. אנחנו כאן בשביל להתאים לכם את הדלת של המדיח או לכוון לכם את הציר בדיוק כמו שאתם רוצים, אנחנו לא נעלמים לאחר ההתקנה.

נגרות מותאמת אישית

לקוחות מספרים

שאלות? התייעצות? צרו איתנו קשר